Ve výuce tělesné výchovy pracujeme se širokou škálou moderních pomůcek, díky kterým si studentky mohou osvojit nejen metodiku vedení hodin, ale také cenné zkušenosti z praxe. Jednou z nich je i Ergonomic Scooter – balanční vozítko, které se využívá ve fyzioterapii, sportovní přípravě i v pohybové terapii dětí.
Studentky druhého ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika si mohly na vlastní kůži vyzkoušet, jak pomůcka podporuje rozvoj rovnováhy, koordinace a aktivaci hlubokého stabilizačního systému. Práce s touto pomůckou je zároveň velmi přirozená a hravá, což je velkou výhodou při plánování budoucích aktivit s dětmi v mateřských školách.
Hodina měla nejen praktický rozměr, ale také metodický přesah – studentky si odnesly inspiraci, jak podobné pomůcky zapojit do vzdělávacího programu, jak s nimi bezpečně pracovat a jak je využít pro rozvoj pohybových dovedností dětí předškolního věku.
Naše výuka je dlouhodobě propojena s praxí a klademe důraz na moderní přístupy, které budoucím pedagožkám dodávají jistotu ve vedení vlastních aktivit. Zážitky z této lekce jsou toho krásným příkladem.